Black Friday WP hosting plans SALE up to -75%!

We offer WP Lite, Super and Pro plans for 6 Mo's are in -75% SALE. (Inc. free WordPress migration!) Also Dev Lite environment for FREE for 24 Mo's! (Regularly 12 Mo's). Offers valid until 28.11*!

*) Offers apply only to new orders and not to cancelled and re-ordered services. Discounts will be applied at checkout.

Ohjeita pitkäaikaisen

kumppanin valitsemiseksi

 

1.10.2019

 

Olipa kyse puolisosta tai liikekumppanista, valinnassa kannattaa olla tarkkana, ettei joudu myöhemmin pettymään. Yhtä lailla kotisivutilan, sähköpostien ja verkkotunnusten tilaamista ei kannata tehdä keneltä tahansa kumppanilta. On ensiarvoisen tärkeää, että voit luottaa palveluntarjoajaasi - ja sen lupauksiin.

 

Olen perustanut Hostaan Oy:n siinä ajatuksessa, että olisipa palveluntarjoaja, joka tekisi asioita asiakkaan näkökulmasta ja asiakkaan parhaaksi. Toimiessani itse webhotellipalveluntuottajana yli vuosikymmenen, opin alusta pitäen ymmärtämään sen, että asiakkaan kotisivujen on toimittava aina ripeästi ja sähköpostien kuljettava viiveettä ja luotettavasti. Muussa tapauksessa asiakkaidemme asiakkaat karkaavat - ja sen jälkeen karkaavat myös meidän asiakkaamme.

 

Teknisiä ongelmia toki voi aina tulla, mutta ne pitää minimoida ja palveluntarjoajan tulee olla varautunut niihin. Ennakoimalla useilta katkoksilta voidaan välttyä, huolehtimalla valvontajärjestelmien automatisoinnista katkosten kesto voidaan minimoida ja oikeanlaista kahdentamiseen perustuvaa pilvipalvelintekniikkaa käyttäen lähestulkoon välttyä niiltä.

Toinen asiakkaat tehokkaasti karkoittava teko on se, jos asiakas ei tavoita palveluntarjoaja-kumppaniaan silloin kun tukea tarvitaan. Puhelimella pitää saada yhteys luvattuina asiakaspalveluaikoina nopeasti, käytännössä kaikkiin sähköposteihin pitää vastata ja chat-tukipalvelunkin tulee toimia.

 

Kommunikoinnin täydellinen puuttuminen on pahinta mitä voi sattua. Mikäli mahdollisista huoltokatkoksista, teknisistä ongelmista tai palvelun muutoksista ei tiedoteta ja asiakas jää täydelliseen pimentoon, leimautuu palveluntarjoaja asiakkaan silmissä palveluntarjoajaksi, joka vähät välittää asiakkaastaan. Ja pian asiakas äänestää jaloillaan.

 

Edullinen hintakaan ei paljon lämmitä, jos palvelu ei toimi. Törkeintä on kuitenkin kallis, toimimaton palvelu, jolloin asiakas maksaa itsensä kipeäksi, mutta ei ongelmien kohdatessa voi edes lohduttautua valinneensa sen halvimman.

 

Tervetuloa käyttämään uutta kotimaista, parempaa, edullisempaa - ja ehkäpä myös hieman erilaista webhotellipalvelua. Voit halutessasi aloittaa tutustumisen tarjoamaamme palveluun tutustumalla ensin vaikkapa Hostaanin omaan esittelyyn.

 

 

Juha Kouvalainen

Hostaan Oy

 

/*