Tiedotteet:

Asiakastukemme palveluajat laajenevat

 

Olemme kuluneen syksyn aikana palkanneet lisää henkilöstöä ja vastaavasti parannamme myös asiakastukemme kattavuutta. Palvelulupauksemme mukaisesti jatkossa täysi asiakastukemme palvelee arkisin klo 8-16 ja kaikkina muina aikoina palvelinten toimintaa valvoo ja kriittisiin vikailmoituksiin reagoi vikapäivystyksemme iltaisin ja viikonloppuisin.

 

Tavoitat meidät jatkossa puhelimitse aikaisempaa laajemmin aukioloajoin - puhelinpalvelumme vastaa asiakaspalvelunumerossamme 017-5800 500 jatkossa arkisin klo 8:30 - 16:00.

 

Lisäksi uutena palvelumuotona otamme käyttöön jatkossa myös chat-asiakaspalvelun, jota aikaisemmin olemme käyttäneet ainoastaan satunnaisesti. Tavoitat meidät jatkossa myös helposti sivuiltamme löytyvän chatin kautta arkisin klo 10-14.

 

Lisäksi kaksi muuta palvelukanavaamme ovat käytettävissäsi 24/7. Meihin voit olla yhteydessä milloin vain sähköpostitse sekä kotisivujemme viestitoiminnon kautta. Näiden kanavien kautta saapuneisiin viesteihin asiakastukemme vastaa aukioloaikoina 8-16 tyypillisesti tunneissa, usein jopa minuuteissa. Muina aikoina vikapäivystyksemme reagoi sekä valvontajärjestelmiemme hälytyksiin automaattisesti että myös asiakkaidemme kriittisiin vikailmoituksiin iltaisin ja viikonloppuisin erittäin lyhyellä vasteajalla. Pääsääntöisesti ei-kiireellisiin tukipyyntöihin vastauksen saat seuraavana arkipäivänä.

 

12.11.2022