Olemme kuluneen syksyn aikana palkanneet lisää henkilöstöä ja vastaavasti parannamme myös asiakastukemme kattavuutta. Palvelulupauksemme mukaisesti jatkossa täysi asiakastukemme palvelee arkisin klo 8-16 ja kaikkina muina aikoina palvelinten toimintaa valvoo ja kriittisiin vikailmoituksiin reagoi vikapäivystyksemme iltaisin ja viikonloppuisin.
Tavoitat meidät jatkossa puhelimitse aikaisempaa laajemmin aukioloajoin - puhelinpalvelumme vastaa asiakaspalvelunumerossamme 017-5800 500 jatkossa arkisin klo 8:30 - 16:00.
Lisäksi uutena palvelumuotona otamme käyttöön jatkossa myös chat-asiakaspalvelun, jota aikaisemmin olemme käyttäneet ainoastaan satunnaisesti. Tavoitat meidät jatkossa myös helposti sivuiltamme löytyvän chatin kautta arkisin klo 10-14.
Lisäksi kaksi muuta palvelukanavaamme ovat käytettävissäsi 24/7. Meihin voit olla yhteydessä milloin vain sähköpostitse sekä kotisivujemme viestitoiminnon kautta. Näiden kanavien kautta saapuneisiin viesteihin asiakastukemme vastaa aukioloaikoina 8-16 tyypillisesti tunneissa, usein jopa minuuteissa. Muina aikoina vikapäivystyksemme reagoi sekä valvontajärjestelmiemme hälytyksiin automaattisesti että myös asiakkaidemme kriittisiin vikailmoituksiin iltaisin ja viikonloppuisin erittäin lyhyellä vasteajalla. Pääsääntöisesti ei-kiireellisiin tukipyyntöihin vastauksen saat seuraavana arkipäivänä.
12.11.2022
Hostaan Oy
Snellmaninkatu 36-38
70100 KUOPIO
Asiakaspalvelu
017 5800 500
(ark 9:00 - 15:00)
tuki@hostaan.fi
Y-tunnus
2950656-6
ALV. REK.
Olemme Hiilinegatiivinen yritys