Google Workspace ja PHP Smart Updates valikoimiimme

Pitkään kaivattu Google Workspace on viimeinkin saapunut valikoimiimme. Olemme nyt virallisesti Googlen virallinen kumppani ja kauttamme on saatavana Google Workspace-palvelut kätevästi laskulla. Myös WP-, SmartWP ja SmartWoo -paketteihimme tuli uutuutena mahdollisuus vaihtaa PHP-versiota itse - ja lisäksi testata Smart Updates -tekniikalla sivuston toiminta uudella PHP-versiolla ennen sen viemistä tuotantoon.

Google Workspace -työympäristö

Google Workspace korvaa perinteiset tekstinkäsittely- ja laskentataulukko-ohjelmistot, kalenterin, sähköpostin, chatin ja videopuhelut tehostaen työtä tietojen keskitetyllä tallentamisella, yhteiskäytöllä ja keskinäisellä kommunikoinnilla.

Kaikki Google Workspace -tilaukset sisältävät seuraavaa:

• Pilvi- ja selainpohjaiset työkalut yhteistyön tekemiseen ja yhteydenpitoon
  • Omavalintaisen, ammattimaisen sähköpostin (domain rekisteröitävä erikseen)
  • Isot Google Drive -tallennustilat yrityksesi tiedostojen tallentamiseksi verkkoon
  • Turvallisuuden sisäänrakennettuna ja keskitetyn käyttäjäoikeuksien hallinnan

Tilatessasi Google Workspace -palvelut meidän kauttamme, saat lisäksi maksuttomat DNS-nimipalvelut verkkotunnuksellesi, palvelut kätevästi laskulla ilman luottokorttia - ja erinomaisen tukipalvelun kauttamme.

Palvelun voi tilata myös lisäpalveluna olemassa olevaan webhotellipakettiin - ja lisäksi voimme myös siirtää muualta tilatun Google Workspace -tilauksen meidän kauttamme laskutettavaksi palveluksi, jolloin voitte halutessanne nyt keskittää kaikki haluamanne palvelut meille ja saada myös Google Workspace -laskutuksen samalle vuosilaskulle. Olkaa yhteydessä asiakastukeemme ja neuvomme palveluiden käyttöönotossa ja meille siirtämisessä mielellämme.

Smart PHP Updates

WordPress-webhotellimme ominaisuudet paranevat ja esittelemme nyt kaikkiin WP-, SmartWP-, SmartWoo ja Hostaan.dev -paketteihimme vakiona sisältyvän Smart PHP Updates -tekniikan, mikä mahdollistaa:

• PHP-version vaihtamisen itse suoraan Plesk-hallintapaneelista

• Smart PHP Updates -tekniikalla suoritettavan WordPress-sivuston toiminnan testauksen ennen vaihdon tekemistä tuotantosivuille. PHP-version vaihto tehdään tällöin WordPress Toolkitin kautta

• Uuden PHP 8.2 -version, joka on nyt tarjolla versioiden 8.1, 8.0 ja 7.4 lisäksi

Uusi Smart PHP Updates -tekniikka on tarjolla kaikissa WordPress-palveluissamme ilman eri maksua, ja helpottaa uudempaan PHP-versioon siirtymistä. Jatkossa asiakkaamme voivat itse suoraan määritellä käytettävä PHP-version tilauskohtaisesti. WordPressin automaattiseen päivittämiseen käytettävä Smart Updates -tekniikka on taas vakiona SmartWP- ja SmartWoo -palveluissamme, kuten tähänkin asti.

Autamme mielellämme kaikissa palveluihiumme liittyvissä kysymyksissä niin Google Workspacen kuin PHP-versioiden osalta.

1.3.2023