Muutoksia Google Workspace hinnoitteluun 2.5.2023 alkaen

Google teki muutoksia Google Workspace -palveluidensa hinnoitteluun korottaen listahintoja merkittävästi maaliskuussa 2023. Koska emme valitettavasti pysty tarjoamaan Googlen tuotteita asiakkaillemme jatkossa enää vanhalla hinnalla, joudumme tarkistamaan Google Workspace -palveluidemme hinnoittelua vastaavasti 2.5.2023 alkaen.

Uudet Google Workspace hinnat 2.5.2023 ovat:

• Business Starter: 6,98€/kk
  • Business Standard: 13,98€/kk
  • Business Plus: 20,98€/kk

Vanhat, jo laskutetut Google Workspace -palvelut säilyvät vanhojen hintojen mukaisina kuluvan kauden loppuun, minkä jälkeen ne laskutetan uuden hinnaston mukaisena.

Pahoittelemme samalla asiakkaillemme Google Workspacen hinnankorotuksia, joihin emme pysty valitettavasti täältä käsin vaikuttamaan. Pyrimme kuitenkin puoleltamme tarjoamaan jatkossakin asiakkaillemme ensiluokkaista palvelua myös Google Workspacen osalta, kuten maksuttoman käyttöönoton, DNS-hallinnan ilman eri veloitusta, erinomaisen suomenkielisen asiakastuen sekä palveluiden maksun joustavasti laskulla.