Tavoitat meidät monikanavaisesti puhelimitse, sähköpostitse, chatin kautta ja viestitse.
Kehuttu asiakastukemme on paikalla Kuopion toimistollamme joka arkipäivä klo 8-16. Tämän lisäksi vikapäivystyksemme valvoo palvelinten toimintaa kellon ympäri ja reagoi kriittisiin kysymyksiin myös iltaisin ja viikonloppuisin. Ei-kriittisiin kysymyksiin vikapäivystys ei välttämättä ehdi reagoida, jolloin vastaamme asiakastuestamme seuraavana arkipäivänä.
Voit siis olla varma, pidämme aina huolta toimintakriittisistä palveluistasi. Yhteydenotoissa tavoitat meidät seuraavasti:
Soita 017-5800 500
Puhelimen välityksellä palvelemme sinua arkisin klo 8:30 - 16:00. Puhelun hinta on ainoastaan pvm/ppm. Autamme kaikissa palveluihimme liittyvissä kysymyksissä yleensä jonottamatta.
Voit lähettää sähköpostia koska vain ja vastaamme siihen aukioloaikoinamme yleensä tunneissa, joskus jopa minuuteissa. Muina aikoina saat vastauksen seuraavana arkipäivänä.
kotisivuillamme
Chat-ikkunan löydät sivun oikeasta alalaidasta. Chatitse palvelemme sinua arkisin klo 10-14, ja muulloin voit jättää viestin.
lomakkeellamme
Voit myös jättää viestin oikean alalaidan chat-painikkeen alta löytyvän viesti-ikonin kautta. Vastaamme viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Hostaan Oy
Snellmaninkatu 36-38
70100 Kuopio
Y-tunnus: 2950656-6
ALV rek.
Toimistopäällikkö, ohjelmistokehitys
Liiketoimintajohtaja
Asiakastuki
365